dinsdag 9 juli 2013

Nog maar 1 nachtje slapen!



Over minder dan tien uur gaat het dan toch echt gebeuren: de tassen zitten eraan, de beer zit achterop, de banden staan op spanning, de spieren ook......
Op tijd het bed in en dan net zo goed slapen als afgelopen nacht, toen heb ik de jetlag toch mooi op achterstand gezet.
Om half zes gaat de wekker om mij te laten weten dat ik eruit mag, wakker zal ik vast al zijn. Na een douche, een stevig ontbijt, vullen van de bidons en een hele dikke knuffel voor (en van) Rob-Jan en kinderen mag ik beginnen met de eerste kilometers. Met een heerlijk zonnetje, noordenwind (en dus in de rug) hoop ik morgen toch een kilometer 150 asfalt onder me door te laten glijden.
Voor wie het nog niet weet: ik heb er heel veel zin in!

Morgen horen jullie  hoe de eerste dag verlopen is.

Ciclo di Assisi 

Geen opmerkingen: