woensdag 10 juli 2013

De eerste dag!

Vanmorgen was het dan zover, ik mocht vertrekken! Zoals ik al verwachtte, is er van slapen niet veel terecht gekomen. Teveel last van kriebels. Het gevoel dat je als kind had de nacht voor je verjaardag! En ik ben niet jarig, en ik pak dus geen cadeautjes uit maar op deze manier te mogen en kunnen genieten van deze dag....dat was 1 groot cadeau!
De 'visite' was er al vroeg:
Dat gebeurt toch niet vaak dat je je huis vol visite hebt 's morgens om kwart over zes.....

Om half zeven , oké....ietsjes later, fietste ik de straat uit, uitgezwaaid door 18 mensen, erg leuk! Is me nog niet vaak gebeurd.

En dan de route: geweldig mooi! Ik heb zo'n beetje de hele dag langs de Rijn gefietst. Nooit geweten dat dat zo mooi was, nooit geweten dat daar zoveel mensen op afkomen, nooit geweten dat Duitsers zulke slechte fietspaden maken....De zitvlakcreme, gister op de valreep gekocht, mocht gelijk uit de tube.






Het vinden van een slaapplaats ging ook heel soepel: eerste hotel gelijk raak. Beetje  jammer dat ik er nog een gemeen bultje voor op moest en dat mijn kamer op de derde verdieping ligt. Geen lift, zoals jullie begrijpen.....
Mijn fiets staat veilig in de garage, mijn wasje hangt iets minder veilig aan de balustrade en ik zit tussen piepende en  rinkelende telefoons dit blog te schrijven.

Morgen weer vroeg op en dus lekker op tijd naar bed! Ik denk dat ik de 20.00 uur niet ga halen......

Ik hoop morgen weer net zo ver te komen als vandaag, ik houd jullie op de hoogte!

Tot morgen!

Ciclo di Assisi

Geen opmerkingen: