maandag 15 april 2013

Over mooie fietsdagen, lieve vrienden en een meer dan geslaagd optreden van Mrs.Djizz

Zoals jullie al hebben gelezen heb ik donderdag van Schinnen naar Eindhoven gefietst en vrijdag van Eindhoven naar Oldenzaal. De tekst staat al op het blog, de fotootjes nog niet. Dus bij deze:
Deze grens passeer ik juli niet.......
(moet me zorgen maken als dat wel gebeurt)

In Uden, met datgene wat Nederland in zijn greep houdt.....

In de omgeving van Zutphen, bijna net zo mooi als Zuid-Limburg ;-)
Als echte mazzelaar hoefde ik slechts een bui te weerstaan en dan ook nog in gezelschap van de zon met als bijkomend voordeel uitzicht op een regenboog. Hier fiets ik het laatste stuk van Hengelo naar Oldenzaal, de laatste 12 km. van de 135
 Zaterdag hebben Debby en ik nog een kilometer of 45 in de omgeving van Oldenzaal gefietst. De moeite waard! Wel weer jammer van de wind die het op de een of andere manier altijd voor elkaar krijgt vooral op kop te komen. Maar dat mocht de pret niet drukken:


Via mooie landweggetjes ,
naar Ootmarsum, een stadje dat zeer de moeite waard is nog eens te bezoeken maar dan zonder fietsuitrusting (vooral de helm wordt wat vreemd gevonden als je de mooie galeries wilt bezoeken).



















Eigengemaakte sinaasappeljam kopen, geld in een roestig bakje stoppen 'op goed vertrouwen'.....leuk!
Nou, dat was de beloofde foto-update.

Zondag werd er door de coverband Mrs.Djizz gezongen. Het publiek van de weddingfair, die gehouden werd op Erve Hulsbeek, werd uitgenodigd om mee te zingen of om zijn of haar geliefde te laten toezingen door Mrs.Djizz. De bijdrage die daarvoor gevraagd werd, was voor KiKa.
Een mooi initiatief van Debby die samen met haar bandleden een geweldig leuk en goed optreden hebben laten zien en horen. Alleen de band? Dus geen 'vrijwilligers'? Jawel hoor, maar de podiumvrees was misschien wat  groot voor de aanstaande bruiden en bruidegommen. Van degenen die wel gezongen hebben komt op een later moment nog een compilatie op dit blog te staan. Vast wat foto's die ik jullie niet wil onthouden:
De jongste zanger èn pianist, erg leuk en stoer dat Jelle dat gedaan heeft. Talentje hoor!!


En natuurlijk een foto van de band:
Rolling in the deep, op afstand aangevraagd (èn betaald!) door Nils, Nynke en Lotte......
En omdat Mrs.Djizz niet alleen bestaat uit de zangeressen Pauline, Eline en Debby nog een fotootje van de band met gitaristen Stefano en Randolf,  drummer Michel (sorry Michel, je zit achter de paal......) en pianist Lodewijk:















Een belangrijke vraag is natuurlijk: Wat heeft het opgebracht voor KiKa? Ik weet het niet, alles zit in de afgesloten collectebus die opgestuurd naar en geteld wordt door KiKa en waarvan ik volgende week te horen krijg hoeveel geld erin zit. Nog eventjes geduld a.u.b.
De nieuwe tussenstand is nu 3091,14 euro. Dus da's toch weer meer dan zaterdag....

Tot slot: het waren heerlijke dagen, bovendien heb ik voldoende kilometers kunnen maken (zo'n 270). Ik ga rustig door met trainen, zowel fietsend als hardlopend als 'fitnessend'. Het gaat helemaal goed komen!

Tot het volgende blog!

Ciclo di Assisi

Geen opmerkingen: