dinsdag 26 februari 2013

Veel wind, kou, sneeuw en binnen trainen



Deze fiets kwamen we tegen in Apeldoorn, mooi formaatje dacht ik zo. Helaas stond het zadel net wat te hoog.....

De afgelopen anderhalve week heb ik niet zoveel op de fiets gezeten. Wel wat kortere stukjes, naar Sittard op en neer maar aan de langere afstanden niet toe gekomen. De harde en zeer koude wind maakte wel dat deze korte stukjes toch om een redelijke inspanning vroegen.
Andere sportieve activiteiten die ik ondernomen heb:  (saai) krachtsoefeningen in de sportschool, (heel saai) conditie verder opbouwen op de crosstrainer, (zwaar) fietsen op de handbike en (heerlijk) hardlopen in een vers sneeuwdek van zo'n 15 centimeter èn hardlopen op het strand bij Renesse bij een flinke wind tegen (en gelukkig ook mee).


Maar hoe heerlijk het ook was, lopen in de sneeuw, op het strand met wind en kou, van mij mag de lente wel komen. Dat stapt toch iets makkelijker op de fiets......

De bijdragen voor KiKa blijven ook gestaag binnen komen. Geweldig! En dank aan alle mensen die al hebben bijgedragen. De teller staat nu op 595,- (zonder toezegging van 100,- euro van Nils èn nog zonder de verkoop van de Fatboy waar ik minimaal 129,- voor wil hebben voor KiKa).
Gelukkig heb ik nog een paar maanden want geen bedrag is te hoog voor dit mooie doel!!

Als ik nu naar buiten kijk, probeert de zon hardnekkig door de wolken heen te breken. Een goed moment om de fiets te pakken en te genieten van omgeving en zon(netje).

Tot het volgende blog!!
Ciclo di Assisi

Geen opmerkingen: