dinsdag 12 februari 2013

Fatboy junior


Dat ik zoveel mogelijk geld op wil halen voor KiKa is geen verrassing. Lees daarom onderstaand bericht en kom in actie!!

De allereerste bijdrage voor KiKa kwam van Donjon Meubelen in Eindhoven, in de vorm van een Fatboy junior. Aangezien een Fatboy zich niet laat storten op een rekening is mijn opdracht om deze te verkopen. Het geld is vanzelfsprekend voor KiKa. Mijn doel is om daar een mooi bedrag voor te krijgen.
En daar heb ik jullie voor nodig!!
Dus: Voor één van jullie heb ik een prachtige Fatboy junior. De kleur mag je zelf bepalen, mits beschikbaar natuurlijk (even googelen...). De prijs van deze Fatboy junior is 129,- euro maar een hoger bedrag is natuurlijk het streven!!
Dus bij deze vraag ik jullie te reageren en te bieden op deze prachtige Fatboy junior.
Namens KiKa en mijzelf: dank je wel!! 
(stuur je bod via de mail naar gonnevenhuizen@gmail.com)

Geen opmerkingen: