zaterdag 12 januari 2013

De eerste voorbereidingen

Helaas heb ik de afgelopen week niet veel kunnen doen aan de voorbereidingen omdat ik een bijdrage heb geleverd aan de griepepidemie. Jawel, vijf dagen volledig plat, met de alom bekende griepverschijnselen. Positief punt was dat in de media stond dat dit griepvirus vooral jonge mensen treft ;-)

Gelukkig was ik vandaag fit genoeg om samen met Rob-Jan naar de fietsenmaker te gaan om uit te zoeken wat er allemaal nodig c.q. handig is voor de trip naar Assisi. Het is een hele lijst maar over ruim zes weken ben ik jarig. Jullie begrijpen: mijn verlanglijst is klaar!

Verder heb ik internet afgestruind en zijn de routeboekjes besteld (www.reitsmaroutes.nl). Drie delen met gedetailleerde kaarten, beschrijvingen en tips voor overnachtingen, bezichtigingen (heb ik geen tijd voor....), hoogtepercentages etc.

Het duurt nog zo'n zes maanden, maar het kriebelt nu al!!

En dan natuurlijk de sponsering voor Kika. De fietsenmaker denkt na over zijn bijdrage (ik dacht: niet nadenken, maar doen!) en Nils gaat een paar dagen extra werken en sponsort mij voor 100,- euro.
Nils, dank je wel!!

Volgende week hoop ik een overzicht van de routes in het blog te zetten. Even nog uitzoeken hoe ik een fotootje in dit blog geplaatst krijg. Alle begin is moeilijk. Gelukkig heb ik meer ervaring met fietsen dan met bloggen ;-)

Tot mijn volgende blog!!

Ciclo di Assisi






Geen opmerkingen: